Inskolning på Thon hotell

Första dagen på hotellet, en lyckad dag måste jag säga. Hann med att städa en hel del rum, kändes som att man skulle bli rätt så less men icke de. Det gick som smort. Nu är det bara att hoppas på mer jobb! Linda och Carro ska jobba på hotellet på Fredag men tyvärr så var jag tvungen att tacka nej på grund av att jag redan tackat ja till jobb på iss. På tal om iss så var jag på deras kontor nyss och snackade med chefen. Fick veta att jag ska jobba imorn och på fredag, mellan kl 06-14, vilket innebär att jag ska upp cirkus 05,15 imorn, god luck to myself! Fick även jobbarkläder, de är naaaajs, fast jag känner mig som min kära mor! Förutom att min kläder är snyggare + att jag fick en fleccetröja, gu så mysigt!"
Det som gäller imorgon är alltså jobb mellan 06-14, sen ska jag och Linda förbi på adecco för att få nå papper där vi kan skriva hur många timmar vi jobbat, sen blire ytterliggare an sväng förbi likningskontoret (skattekontoret) så att vi kan få ett norsktpersonnummer och ett norskt kontonummer, Viktigt, viktigt, vill ju inte jobb utan lön!

Pappa kom ihåg:

Innebandyklubban
Skorna
Nätverkskabeln
Inläggen till skorna
Åsså kan du skicka med en puss och en kram från Lalla!

Och skicka till:

Sanna Häll-Pettersson
c/o Arne Skoglund
Sjögata 6 H0507
8006 Bodö
Norway

Det även till er andra som kanske har lust att skicka ett brev eller nå, jag skulle bli jätte glad!

För övrigt så blir det nog en rätt tidig kväll, är trött redan nu och kommer att vara j'vligt trött när väckren ringer imorn, jag kan inte ens komma ihåg när jag gick upp den tiden senast!

Aja, Haaaaade.

Kommentarer
Postat av: jess

I MISS YOU SOOO MUCH:/ :(

kom hem till mig?:(

2009-01-29 @ 23:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0