Ge mig sömn

Sanna är trött, ja. Men jag är ändå halvstolt över mig själv. Gick upp j'vlart dirr när väckarklockan ringde imorse och jag var typ inte ens trött, fast jag tror att det blir något speciellt i kroppen när man ska och göra någonting nytt, som om jag inte kan vara trött, liksom flyger upp ur sängen. Och söt Linda vaknade dessutom också och önskade mig lycka till, tack för det. Men åter till dagens arbete, gick cirka 2 km till jobbet kvart i 6 på morgonen. Möte upp killen jag skulle jobba med, först tyckte jag att stämningen var lite konstig och det kändes som att dagen skulle bli jäääääätte lång, men när vi väl kommit igång med städningen och jag lärt mig någorlunda hur det hela skulle gå till så tycker jag att dagen gick som smort. Fast dum jag tänkte att jag inte skulle hinna bli så jätte hungrig så jag tog bara med mig 1 banan, dumt gjort..jag blev as hungrig, men man lär ju sig av sina misstag och imorn blir det en hel del käk i matsäcken kan jag lova! + att någon viskade i mitt öra att jag ska bli bjuden på VÅFFLOR imorrn, eeeeeckligt!!

Jag, Linda och Carro såg nyss en film på DATORN; vårat liv är våra datorer just nu! Men imorn, håll i hatten, blire fan utgång, alla andra i skell lär väl dra sig till station men vi ska då fan inte dit, för vi ska till Rock Cafe! haha, det blir kul.
Ses i dimman, eller?

NUUUUU MAAAAAT!

Kommentarer
Postat av: HÄ HÄ HÄ HÄ HÄ

Fredagens efterfest:

03:10 utanför Bodös hamnterminal.

Medtag frites som legat på backen sedan förra veckan och ha dem som föda åt de brunstiga fjordsälarna som vi ska ha råäcklig eftergalej med, hörde det skule vara FETT TRYCK!

2009-01-29 @ 21:36:34
Postat av: HÄ HÄ HÄ HÄ HÄ

Fredagens efterfest:

03:10 utanför Bodös hamnterminal.

Medtag frites som legat på backen sedan förra veckan och ha dem som föda åt de brunstiga fjordsälarna som vi ska ha råäcklig eftergalej med, hörde det skule vara FETT TRYCK!

2009-01-29 @ 21:36:44
Postat av: KAKAN

Rock cafe får passa sig, vi kommer riva hak3t!

2009-01-29 @ 22:41:15
URL: http://carolineidenas.blogg.se/
Postat av: lindadadadad-dance

SÅ-KLA-AAART

2009-01-29 @ 22:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0