Treeeening

På de senaste 3 veckorna så har min träning bara bestått av promenader, SAKNAR INNEBANYN!
men ialf så gick jag och Carro ner några våningar i huset där vi bor för att besöka ett så kallat hälsa och livstids center och dom hade inprincip allt..allt från gym till bubbelpool och bastu(sar)..så ikväll ska vi dit och prov träna. Bland annat, Core i en halvimme och sen så tänkte jag passa på att springa på ett band, perfekt nu när det inte är så bra väder. Men priserna är dessvärre inte så roliga..och man KAN ju faktiskt träna gratis. Men som sagt ikväll ska vi få träna gratis..sen så får vi se. Ett månadskort kostar 690 nok men då vet man inte när man har tid..ett klippkort för 10 gånger kostar 1200 nok men det kändes alldelens för dyrt. Och drop in kostar 150 nok. så det blir väl drop in någon enstaka gång och då får man se till att vara där i några timmar så att det ska kännas värt.

På tal om innebanyn..Pappa skickade i tisdags min innebandyklubba och mina skor..men dom har inte kommit fram ännu! Shit, tänk om dom är borta? Vi ska ialf gå förbi posten idag och fråga om dom vet vars mina grejer tagit vägen, jag vill ju träna!

Nu ska jag se klart brokeback mountain..två freeeeschingar som är bögar, traaaaagiskt!



Heath Ledger och Jake Gyllenhaal

Kommentarer
Postat av: lda0323

Leggan till höger, LOVE.

Såg förövrigt Casanova igår kväll, den är ju fan inte illa pissad den either!!

2009-02-09 @ 14:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0