Housekeeping

Har nyss kommit hem från jobbet, och även denna dag har inte varit rolig. Har varit hes som aldrig för. När jag knackat på och sagt housekeeping så måste dom där inne trott att jag är en man på 45 bast eller nå... tills dom öppnat dörren såklart

Men nu är det helg och då är vi lediga, känns bra med tanke på situationen.

Och alltså imorse när jag vaknade hade jag apont i skallen. Jag går in på toan för att ta en huvudvärkstablett och tänder givetvis lampan först, och jag blir knäpp. Vad har Arne för cp disco lampa i taket?? Det är ju inte så att det underlättar i mitt huvud, ville bara döööö. Tar 100 år innan den slås på och blinkar i ytterliggare 100 år!!! nu överdrev jag en mängd men när man är nyvaken så känns det så"

Aja, Carro är ialf och jobbar just nu, till cirka halv 8, så jag ska väl ta och vila tills dess. Chaaaaao!

Kommentarer
Postat av: carro

JAAAA, MAN FÅR CPJÄVLASKADOR AV LAMPFAN OCH JAG VILL BARA LÄGGA MIG NER OCH DÖ VARJE GÅNG!!

2009-02-20 @ 20:25:39
URL: http://carolineidenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0