Go vädret

Lyllo dom som har haft semester denna vecka.
Kanon väder heeeela veckan.
Själv så jobbar man och sliter, fast vi får ju trots allt jobba ute i solen.
Men man vill ju hellre ligga på en strand än att svettas i sinne för att man måste gå och skjuta på en gräsklippare.
Aja, jag lär väl förhoppningsvis också få semester några veckor någon sommar, NÅGONGÅNG

Igår så sket jag helt enkelt i Lanternan, hade ju som varit sugen hela veckan, men det suget vart som bortblåst?
Istället tillbringade jag halva min kväll nere i källaren där jag tvättade en (jävla) massa kläder & ströck gardiner, den andra halvan av kvällen tillbringade jag vid diskhon, där jag diskade bort en (jävla) massa disk + att jag hann lyssna igenom två nyinköpte skivor - absolut charter, helt okej!

Ikväll så ska jag, Johanna & Mallan göra en premiär kväll på stengården i Byske.
Stengården är alltså en pub/restaurang/café
Ska dit idag & lyssna på Micke & Claes som ska spela, kan bli riktigt trevligt, dock blir det ingen annan dricka än cola som gäller för mig. Taggar till imorn istället!

Snakkes!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0