You and me

Det börjar sätta sina spår, att gå upp 05.15 på morgonen menar jag, är redan trött. Tycker ändå att jag är duktig gällande sovandet, har nog inte varit uppe längre än till 22 någon kväll, creds till mig. Hehee. Men bara 7 dagar kvar! Avverkat 5 dagar nu.

Förtillfället  så sitter jag och bokstavligen nöter

Natasha Bedingfield ft. Sean Kingston - Love like this
Jeremy Kay - Have it all
High school musical - Got to go my own way

Det sista är helt klart bäst ;)

Annars då? är förvirrad över allt, känns inte bra,

Fast jag har TVÅ plus grejer.

För det första så har Linda fått sig en liten lillebror, Grattis gums, hoppas han är lika söt som dig (L)
Och för det andra så har Emma Stenman skrivit på för IBK kommande säsong, kan inte mer än säga, king, king, king!

Nu, filmtime



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0