Parkförvaltningen

Jo men visst blir det parkförvaltningen i Byske i sommar, tredje gången gillt! Men jag gillare, och sämre blir det inte när jag ska jobba med Carroooo!

Fick ingen datum för när vi ska börja jobba vilket innebär att det förhoppningsvis blir tidigare är dom andra två åren, HOPPAS!

(Men Jonna, Uppsala blir av, det har jag besämt! Frågan är bara när)

Hur som haver så jobbade jag ju min första dag (av 12) på ISS, och som jag trodde och som jag INTE hoppades så hamnade jag med en kille som heter Jim och han är ja vad ska jag säga..Tråkig! Och dessutom så trodde han att jag redan kunde allt som hade med städning att göra, så det första jag fick göra var att städa ett STORT JÄVLA HUS SJÄLV I FEM TIMMAR, MEN BAAAAAALLL...åååh, lätt att veta exakt vad man ska göra, men jag gjorde då mitt bästa i alla fall så blir dom inte nöjda så är det inte mitt fel ;) sen så skulle jag ju köra en så kallade städmaskin typ, och nog tror ni inte att den går sönder, så jag måste MOPPA en hel butik, inte en liten heller...Ohhh Happyday, not. Kommer att bli två låååånga veckor känner jag på mig. Kommer att vara stolt över mig själv när jag gjort bort det här.



Var bara tvungen att lägga in en snygg bild som får mig på bättre humör! :)
(Luciacupen i Byske -06)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0