IB

 
Så, nu är det onsdag igen & innebandyträning är vad som väntar. Ska få hämtning av Emma kl 20.20! Träning 20.45, shit så spännande!! Är fan nervös, men taggad också. 
 
Bollen på bilden fick jag efter att jag gjort första målet med Rönnskär i div.1. Tack vara min dåvarande tränare Lasse (som såg till att jag fick bollen) och mamma (som skrivit texten på bollen) så har jag denna boll i mina ägor. Kul att spara.
 
Redovisningen idag gick ju som bra. Gjorde ingenting att jag/vi skrattade åt våran powerpoint för det gjorde resten av klassen också. Fick till och med bra respons -"det här var den roligaste redovisningen jag varit på" 
Bra arbetslaget mitt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0