Onsdagen den 7 nov.

Idag är jag förbannad, eller jag har varit. Blev av med cykeln idag, vad är det för fel på människor som inte kan skilja på mitt och ditt. Cykeljävlen kosta 1500 spänn på biltema, kaaaaaman, köp en egen för fan. Aja, man börjar ju som bli van, 4:e cykeln som försvinner från mina ägor. Gick till polisstation och anmälde cykeln stulen, nåt har man ju gjort, men han som tog emot min anmälan skratta säkert inombords. Bor i Sveriges fjärde största stad, hur stor är oddsen att min cykel ska återfinnas? Den är ju inte ens märkt med mitt namn eller något liknande, dum som man är. Aja, får be pappa frakta hit min mountenbike från 1991, den vill nog ingen ha. Verkar vara kärringhojar som är värdefullast. 
 
Annars idag har jag bakat kladdkakemuffins, blev inte riktigt så kladdiga som jag hade velat men dom dug.
Imorgon torsdag så ska jag plugga -läsa några kapitel i två böcker, träna och sedan, kanske det blir fest och utgång på Stockholms nation. Ska fundera på det erbjudandet! 
 
Dagen efter det så är det fredag, efterlängtade fredag! :-*
 
 
Detta är då en ritning som jag gjort (stolt) haha, på lägenheten som jag flyttar in i 1 Januari här i Uppsala. Riktigt, riktigt glad är vad jag är över det. Stort tack till Malin Kågström som tänkte på mig när hennes farbror ville hyra ut sin lägenhet! :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0