Bra dagar

De senaste dagarna i mitt liv har varit riktigt bra. Onsdagen spenderades med folket från St patricks day! Pubrunda och utgång på norrlands, kanske en för mycket shot gjorde torsdags förmiddan lite extra jobbig, men det var det allt värt. Lite smått bakis satte sig jag & Matilda på tåget till centralstation i Sthlm och sedan vidare till Globen/hovet via tunnelbanan. Solna - AIK var matchen vi såg. Och vilken match vi fick se, höjdpunkten var ju givetvis tredje perioden! Härlig stämning må jag säga. Och vi fick ett hedersuppdrag också, vifta med en stor flagga, wow ;) Träffade en och annan Skelleftebo/ föredetta Skelleftebo. Igår fredag så spenderades dagen på skolan, kvällen vilade jag i soffan och såg X-faktor osv. Denna lördag tog jag en skön sovmorgon och sedan tog sig jag och fröken Lindmark till min gamla klasskamrat Erik.A och såg matchen mellan AIK och HV, ritkigt bra match denna gång också. Utklassning igen, I love it. Sedan har jag bara hängt med mig själv, väntat på samtal som jag aldrig fått. Tror att dom jag ringt till och aldrig svarat gått in i någon pakt om att dissa Sanna denna lördag, suck 
 
Snart ny vecka och på fredag åker jag hem till Skellefteå. Låt denna vardag gå fort. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hem till Byske menar du väl?

2012-11-05 @ 18:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0