Studentlivet känns lockande


Välkommen till Sveriges främsta studentstad. Här får du uppleva ett studentliv utöver det vanliga. Många av våra studenter beskriver sin tid vid Uppsala universitet som en av de mest minnesvärda perioderna i deras liv. Varför då, undrar du. Jo, för att Uppsala är en stad där studentlivet hela tiden syns, märks och finns i såväl vardag som fest.

Ja, visst fan blir man sugen. Söka ska jag definitivt göra. Sen om det skulle vara så att jag kommer in så får jag ta det beslutet då. Trivs ju riktigt bra i min lägenhet på nyckelgatan, skulle ju kännas trist att behöva sälja den. Men får jag inget heltidsjobb snart så känner jag att det är dags att testa något nytt. Plugga till förskolelärare i Uppsala är ett alternativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0