Stadsfesten - Lördag

Nej, Nej, Nej. Denna underbart braiga helg får inte vara slut!! Nu måste jag vänta 361 dagar innan stadsfesten gör entre sommaren 2013. Längtar redan!! Men jag är ändå lite glad idag, för jag har semester hela kommande vecka!! 
 
Eftersom att det tyvärr inte blev något trip ner till Västerås för att dra på power meet (Världens största bilträff) så blir det istället att stanna hemma i Skell/Byske. Hoppas stenhårt på bra väder så att jag någon gång kan ligga på stranden som jag inte gjort på flera år. (I Sverige alltså) Nu måste solen visa sig.
 
Stadsfesten, lördagen spenderades i Bonnstan med Linda, Rebb, Camilla, Johanna, Moa & Vickan!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0