Måndag

Så vad har hänt i Sannas liv sen senast. Jo, vi har fått sex i veckan. Ja, alltså sex poäng, det vill säga två vinster!! Wooohoo. Vann idag också, träningsmatch mot IBS, kan få sex denna vecka också om vi vinner nu på fredag hemma mot Röbäck. Det går bra nu kompis, det går bra nu.

Har duschat tre gånger idag!! Inte bra för min just nu allt för torra kropp. Men har kört ett stenhårt (?) vattengympapass på edda, for mest bara dit för att få tips på några nya övningar, passet var annars lite för segt. Har sen under dagen haft simskola med söta 6-7 åriga Byske barn. Spenderade mest tid med lilla, lilla Isac som knappt når botten på det allra grundaste men kämparglöden och viljan hade han allt, och åka lianen på det djupa skulle han också göra, jag gillar han ja. Var ju såklart tvungen att duscha efter matchen ikväll också, så jag kanske håller mig ren i tre veckor nu?
Jobbar 14-20 imorgon, så äre. Håj.
Men eyy, jag längtar som tusan till lördag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0