Söndag? Fredag?

Blev en spontan fest igår! Alltid lika kul med impulsaktiviteter som i det här fallat var att ta på sig partyklädseln, leta igenom kylskåpet efter alkoholhaltiga drycker och hitta en förfest. Det var inte så svårt ;) Allstar vart utgångsplatsen men folk tycks hålla sig på avstånd eller något liknande när jag ska dit, hahaa, börjar nästan fundera. Dansa fick jag då göra ett litet tag. Kom hem till Rebban i lagom tid till soffan och finalen i JVM. En riktig nagelbitarmatch må jag då säga. Skottstatistiken slutade 58-17 till Sverige, tycker jag säger rätt mycket om vilket lag som förde spelet. Grymt bra målvakt hade Ryssarna. Kom hem till läggan någongång efter 05. Tröttheten svängde lite fram och tillbaka under matchen men väl i sängen så kunde jag då fan inte somna. Måste nog berott på den härliga känslan efter att ha sett pojkarna ta VM-guld!!!!
Klockan ringde just efter 10 imorse och då kan vi snacka om en död Sanna. Men upp skulle ja! Har spenderat dagen på edda med Caroline. Började på den blöta delen av huset, simmade några längder och traskade sedan till den torra delen, där det spelades fotboll för fulla muggar. Sunnanåcupen, ja. Hann se en match med Byske/Ålund när dom mötte FF i semifinal. Tyvärr förlorade dom den. Annars vann Morön på herrsidan & Sunnanås "äldre lag" på damsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0