Mitt 2011

När jag summerar mitt år 2011 så vill jag nog säga att det varit ett bra år. Har varit i Kåbdalis & i Ammarnäs med familjen och kört skoter och åkt snowboard/slalom, har fått delta på flera, flera otroligt roliga fester med människor som får mig att må bra, har haft en sjukt bra sommar som avslutades med en resa till Turkiet med Rebecca & Bea, har spelat en del innebandy med IBK, kommer alltid att vara det bästa innebandylaget oavsett om vi vinner eller förlorar, har blivit singel till 100% och det känns för jävla bra, har haft min lägenhet uthyrd i 6 månader och har fått tillbaka den och nu känns det som att jag kommer att trivas som aldrig förr, har gått ut park,fritid & badmästarutbildningen och fått mer arbetstimmar på Byske badhus. Har varit och hälsat på mormor & Janne i Uppsala två gånger på två månader. Haft en mysig jul och en trevlig nyårsafton.
Bilder från Januari - December 2011:
Nyårsafton ´11 (12)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0