3:e januari 2012

Öh jaha. Tisdag idag. Jobbat/jobbar 12-21 måndag-onsdag. Imorgon kväll så ska det göras premiär med skridskorna på fötterna. Hoppas för allt i världen att inte vädret förstör detta nu. Torsdag har vi öppet som en lördag, det vill säga 10-14. Kom och bada! Efter det så SKA jag dra till 360 och träna lite egenträning. Sedan ska jag traska till edda för att se Sunnanåcupen med Lisa och någon fler kanske. Inte varje dag jag sitter där och ser en anna sport än innebandy. Blir kul! Hejar såklart på Byske/ålund.
Fredag har vi stängt på badhuset vilket innebär att jag är ledig, kan hända att det blir en sväng upp till edda igen. Annars ska jag nog bara njuta i min lägenhet. Har fått allt som är nyinköpt på plats nu. Känns skönt nanting.
Funderar starkt på att klippa lugg igen. Någonting måste ske med håret iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0