Uppsala.

Bajs, skit match igår. Jävligt jämt om jag får säga mitt, men IBS drog det längst strået. Blir svårt för oss att ta hem titeln "Bäst i Skellefteå" men det finns fortfarande chans. Med mycket vilja & lite tur.

Jag befinner mig just nu på annan ort, nämligen i sköna Uppsala. 10.50 steg jag & Jonna på flyget till Arlanda och sen vidare med buss till mormor. Denna lördag har vi bara myst i soffan framför några serier, en film och nu melodifestivlen. Sovmorgon väntar imorgon, och sedan traskar vi till fyrishov (där jag gjorde praktik för 1 år sen) och tittar på Svenska superligan i innebandy. Storvreta som ligger i toppen möter Umeå city som ligger i botten. Men det kommer bli kul att se bra innebandy, riktigt bra innebandy. Ska försöka lära mig något, papper & penna ska med utifall att det sker något bra frislag som jag kan notera, som mitt lag suger på. På tal om mitt lag, flickorma festar ikväll & jag vill önska dom en fin fin kväll & att dom ska dricka en..eller kanske två drinkar för mig med. Själv ska jag lägga festpengen på shopping. Älskar dessutom att få bättre lön än jag trodde. Händer tyvärr inte varje månad. Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0