Senil

Börjar fundera på min riktiga ålder nu alltså. Är jag 22 eller 92? För mitt minne är inte som det ska. Igår så bokstavligen tröck jag in i huvudet informationen om att jag skulle befinna mig kl 13.00 på Skellefteå camping för att ha möte, med inte vem som helst heller, utan med fritidschefen. Men vars fan tror ni att jag befinner mig 12.55, jo på Byske badhus. För vadå jag skulle ju jobba 13-18 som vanligt varannan fredag. Nää, Sanna denna fredag skulle du vara på möte i STAN!!! Körde alltså från stan till byske och sen i 150 km/h tillbaka till stan. Kom en kvart försent och hade värsta bilderna i huvudet om att alla skulle glo på mig med en surisblick, men det vissade sig att dom just dragit igång mötet när jag kom eftersom att många fler var sen, så missade ej något viktigt. Tur i oturen skulle jag vilja säga.





  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0