Älskar ledig dag mitt i veckan!

DET MÅSTE VARA ETT SKÄMT!? Sätter mig i soffan efter träning och det börjat helt plötsligt rinna mängder med snor från min näsa och nu en halvtimme senare känner jag inte smaken av nyrostat bröd med leverpastaj. Skjut mig om detta håller i sig och jag ska gå & bli förkyld. Sad face.
Har jobbat 07-16 och har under den tiden haft två simskolor. Sen har jag hållt i vattengympa för ett gäng damer & sen haft träning. Nu är jag skita trött. Tack & bock för att jag är ledig imorgon. Har bokat core på 360 kl 12.00, återstår att se om man blir sängliggandes eller inte.
Imorgon ska det shoppas en nya datastol och färg så att jag kan måla om det här aset:
Vit & fin ska den bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0