<3

Alla <3-ans dag har nog aldrig riktigt varit min grej. Under hela högstadiet & 2/3 av gymnasiet så har jag varit singel. Sen har jag varit i Norge den 14 feb 2009 & i Thailand 14 feb 2010. Dom andra kärleksdagarna som jag varit hemma och haft pojkvän har inte varit så speciella alls. Kan verkligen inte komma på nått romantiskt som jag fått uppleva. Den dagen jag hittar mig en fin pojke och vi ska fira alla hjärtans dag, kan inte bli annat än bra. Har inte så höga förväntningar heller. Längtar faktiskt lite om jag ska måsta erkänna. Vill önska alla mina fina vänner och deras pojkvänner en otroligt mysig dag. Njut verkligen av varandras närvaro.

 

Hade det varit lördag idag så skulle jag ta min enda singelkompis (Linda) och festa som om det inte fanns någon morgondag. Eller så skulle jag och lillasyster unna oss något, kanske en spadag eller liknande. Men idag är det tyvärr tisdag och jag ska snart dra mig till Byske för att jobba. Får ha en trevlig kväll på badhuset istället.

"Skål"

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: dallan

nåå sötis. hade faktiskt tänkt höra om vi skulle ha en fettodate ikväll men antog att du hade fullt upp (som vanligt) haha. puss på dig i alla fall!

2012-02-14 @ 23:02:52
Postat av: stina

sanna du är så himla vacker! puss

2012-02-15 @ 22:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0