Mamma på besök & tok förkyld.

Här händer det inte mycket alls nu för tiden. Instagram är ju 10 gånger roligare. 
 
Har ialf haft en super mysig helg med mamma som varit och hälsat på. Dock så har jag samtidigt varit rejält förkyld, tror nog tyvärr att det beror på att jag började min VFU (Verksamhetsförlagdutbildning) på en förskola förra veckan. Måste nog vara enda nackdelen med att jobba på en förskola, jobbar med barn mellan 1-2 år och dessa små och söta barn går ju runt med en hel del baciller. Det sägs ju att man lär vara sjuk en hel del första året men sen vänjer sig immunförsvaret. 
 
Idag är jag hemma, känner mig betydligt fräschare men huvudvärken, speciellt när jag hostar, finns kvar. Så vilar upp mig idag och taggar till imorgon istället. Här i Uppsala är det just nu -15 grader så kläder i mängder ska på imorgon. Annars skinner solen, en vacker vinterdag. 
 
 
Shopping på Gränby centrum & en del skrapning av lotter har orkats med (dock ingen miljon, denna gång)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0