Söndag

Skell IBK - Hammarängen 2-5. Förlust, svar ja. Om vi glömmer dom första tio minutrarna på hela matchen då det rasade in tre baklängesmål så tycker jag ändå att alla tre V:na fanns i allas tankar. Vilja, våga, värdera. Trots noll p, så var det riktigt roligt att spela idag. Bra match flickor!
Skola väntar imorgon, så jag ska nog lägga mig i sängen och läsa en bra bok, lät inte illa alls. Åkte dessutom på en smäll under matchen och har fortfarande ont i ett knä och halva min väntra stortånagel är typ kapad, eftersom att jag gör en tidig kväll så tänkte ja att smärtan ska ha försvunnit till imorgon, smart va? :) Jag tror på detta.
Go natt mina vänner.
En super söt bild på Regina & Robbans lilla stjärna Millan. Redan ett stort innebandyfan, imponerande!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Riktigt smart! brukar funka =)

2011-09-26 @ 09:40:26
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0