Nyckelgatan 18

Åhh, vad jag jätte mycket saknar min lägenhet nu. Vill bara flytta tillbaka och köpa en ny soffa och allt sånt som inte är mitt för (pengar som inte finns). Kontraktet med killen som bor i min lägga går ut den 17 december. Och får jag som jag önskar så flyttar jag tillbaka då. Men det är några faktorer som spelar in. Eller kanske en stor. Pengar. Och pengar får man om man har ett jobb, visst? Eller om jag köper en lott och vinner 10 miljoner, men nja, vågar inte tro den möjligheten. Saknar nyckelgatan!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej vännen! Förstår dig fullkomligt att du vill tillbaka till ditt och det löser sig nog. Kram mamma

2011-09-17 @ 11:56:39
Postat av: Anonym

mamma monica har så rätt så!

puss på dig!

2011-09-17 @ 13:17:11
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0