Så dansar vi till dansmusik igen

Har hängt på stiftesgården i cirkus 4 timmar denna lördag. Modell för en dag. Ja, ni läste rätt. Brukar kanske inte gilla att stå framför kameran inför främlingar och speciellt inte när jag är nykter, men denna dag har varit riktigt rolig. Kunde varit snäppet bättre om jag känt mig nog rik för att köpa någon bild men ville inte lägga ut 500 spänn för en bild på mig själv. Men vi tog ju en gruppbild också som vi såklart köpte. Kommer att visas när jag fått den på min dator. Har sen tyvärr sett IBK herrarna förlora seriepremiären mot Sandåkern. Kvällen har bestått av fest på två ställen. (Fest utan alkohol för Sannahps del) men trevligt har jag definitivt haft. 

 

Dessa tre fina, snygga och underbart härliga flickor har jag spenderat mest tid med. Tack för dagen/kvällen. Och röj på krogen för mig med ikwell ;) För nu intar jag syrrans soffa för att glo lite på dumburken och sen drägla lite på kudden. Imorgon väntar vår seriepremiär. Går ut stort eftersom att vi möter derbylaget Hammarängen inför ett fullsatt Eddahallen. Hahhaha, okej. Nu gick ja för långt. 16.00. Platsen är redan nämnd. Tack å hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0