When you call my name

Söndagar = En göra ingenting dag. Och det gillar jag starkt! Har i och för sig varit ner på stan för att käka med Rebban på Subway, men det bara är en måste ;) Och hur jobbigt det än är så är det alltid värt de.
Gårkvällen hos Regina var en höjdare. Välkommen tillbaka vill jag hälsa henne! Skit trevligt hade jag verkligen! Snackades en hel del innebandy också, men det är ju inte så konstigt när vi var ett gäng som gillar den där sporten ! Sen att station 8 har återuppstått känns hur kul som helst!! Och att dom har öppet ÄNDA till 02.30 är ju helt otroligt ;) Tiden på folketspark gick tråkigt nog för fort, ville inte gå hem när vakten knacka mig på ryggen och sa att det var dags att fara hem. Men, men det kommer ju fler helgen som tur är!
Bea & Ulven festade hårt, speciellt hon där till höger ;)
Vickan & Regina, tack för super kul kväll!
Förövrigt blev slutresultat för gårdagens matcher så här:
Skellefteå IBK (Dam) - Täfteå IK 4-4
Skellefteå IBK (Herr) - Gimonäs Umeå IF 5-3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0