Trevlig helg mina vänner

Jag har sagt det förut och jag säger det igen...Det var så jävla värt att betala 310 kr för en sittplats i Skellefteå Kraft arena för att se AIK vinna över Luleå. Jag älskar det!

Idag jobbar jag 13-18, sedan ska jag ta en välförtjänt bubbel & bastu för att sedan ta mig till Bäckgatan, närmare bestämt till Carro & Rickard. Blir en nykterkväll för mig, men funderar på att haka på till Stengården, beror nog på humör och hur trött jag känner mig. Imorgon väntar en hel dag på Eddahallen. 11.30 Skellefteå IBK (Dam) - Täfteå. 14.00 Skellefteå IBK (Herr) - Gimonäs. Gör som jag och spendera din dag på Edda ;) Kan vara värt de!

Trevlig helg min vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0