Sjuk - Onsdag

Har varit hemma från skolan idag eftersom att jag känt mig icke fräsch så att säga. Har hostat som en tok halva natten så har inte kunnat sova så bra. Vaknade med andra ord av väckaren med grus i ögonen så då bestämde jag mig för att stanna hemma och vila upp mig. På skolan skulle vi ha en föreläsning i Aulan och jag kände inte för att vara den där hatade personen som sitter och hostar stup i kvarten och stör alla andra, för jag vet själv hur irriterad man brukar bli. Så det fick bli så.
Men det har då hänt en trevlig händelse idag. Fick Sthlmbesök av Linda. Hon tog ett litet stopp hemma hos mig i Byske. Hon ska nämligen flytta från Stockholm till Kiruna. Bjöd henne på en enkel lunch och hann snacka om livet och hur det känns för henne att befinna sig bland de norrländska skogarna. All lycka till vill jag önska henne ;)
Nu ska jag bege mig till stan. Onsdag idag och vi har innebandyträning. Kommer att befinna mig på plats men det blir ingen träning för mig. Måste få bli frisk nu!!!!!
En snodd höstbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0