Denna söndag blir det inte många knop gjorda

Ännu en vecka har passerat. Vardagarna går så sjukt fort, likaså helgerna. Har haft två fullproppade veckor med mindre roliga aktiviteter så som redovisning och skoluppgiftsinlämning men sen så har det varit två riktigt roliga veckor, både på skolan och på min fritid. Gårdagen var en riktigt höjdare. Måste börja med att nämna att min kära far fyllde hela 51 år gammal. Så bloggen min hälsar grattis i efterskott till han. Spenderade dock inte dagen i hedfors med familjen utan hade först en skön sovmorgon, åkte till skell & traskade på stan en sväng. Sedan väntade Boda borg, vi var uppdelade i tre lag, varav två lag bestående av bara män och sen det bästa laget bestående av jag, Rebb, Johanna & Stina. Tyvärr räckte inte vårt starka lag hela vägen till vinst, men vi kämpade så att svetten rann. Klarade till sist 12 banor. Jag är riktigt nöjd ! Åkte till nyckelgatan för att se Skelleftepojkarna förlora mot gnaget. tyvärr. Duschade och gjort allt sånt som hör till när man ska på fäääst. Sedan var alkoholintaget igång. Kanske blev någon shot för mycket men en kul kväll blev det verkligen. Blev ett litet missförstånd där på slutet men ingen katt eller människa kom till skada ;) Kan konsatera och jag inte slösade en krona denna festkväll bortsett från inträdet till Allstar då. Gick från förfesten och gick hem från krogen, köpte varken alkohol eller mat. BRA SANNA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0