19:e Oktober

Hela 909 personer hade letat sig till klassiska Eddahallen och det var en siffra som inte hörts sedan Skellefteå IBK spelade i elitserien – innan namnbytet till superligan. - Och jag var inte en av dom som såg IBK vinna över Gamla stan med 15-2. Har verkligen märkts att Matte Lu inte bara gjorde ett mål igår utan hela 8 st. Det kan man läsa om lite var och här. Men det är ju bara kul för han det :) Jävla jobb alltså. Tur det kommer en till match. Men att det var en vanlig vardagsmatch och att vårt kära AIK inte hade någon match igår tisdag tror jag gjorde en hel del att folk tog sig till Edda. Kul att innebandyn växer & att det kommer lika mycket folk nästa gång :)
Jobbat 07-12 idag. Städat hela badhuset känns det som, men det skulle man aldrig hinna på 5 timmar på 3 pers. Har gjort bort ORAB-jobbet också. Så nu ska jag antingen plugga eller slappa till jag ska dra till stan och träna. Lutar nog mot att det blir slapp i soffan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0