Soffa!

 

Den dära är nu min! 18 december ska den hämtas och ställas på plats på nyckelgatan 18. Wiihoo.




Har hunnit med en hel del andra ärenden idag också. Har bland annat fixat ytterligare en sponsor. 3 st, helt okej! Byske gummiverkstad är nu också min personliga sponsor. Deras logga & ORABs logga sitter nu tryckta på mina matchshorts. Rätt så snyggt tycker ja. Har varit på Team Sportia och hämtat ut min IBK dress som har efter beställts. Och sen så har jag tillbringat lite mer än 2 timmar på Aqua spa. Behandlingen gjorde delvis ont men det var också skönt. Sen så är det ju kul att bli ompysslad. Hoppas bara på ett bra resultat, men givetvis hänger det ju på mig själv också.




Jobbar till 21.00 ikväll. Kommer att jobba heltid nu fyra veckor framåt och kollade just mitt schema och insåg rätt fort att jag jobbar både måndag- & onsdagkväll. Mina lagkamrater vet precis vad det innebär. VARFÖR ÄR DET ALLTID NÅGOT SOM SKA KROCKA!!! Ska göra mitt bästa för att få sluta 19.30 på onsdagar så att jag hinner till träningsstart.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0