Härnösand, Nordvik

Bussresan hit till Härnösand gick bättre än väntat. Var lite orolig att bakismagen skulle dyka upp så att säga. Men det slapp jag, tack som fan. Har nu hunnit övernatta 2 nätter på vandrarhemmet Mitt i Härnösand & har avverkat hälften av veckans skoldagar. När vi har skola så befinner vi oss i Nordvik som ligger någon mil utanför Härnösand. Dagarna innehåller en hel del plattläggning, detta är något som ingår i utbildningen park, fritid & badmästare, närmare bestämt delen park. Hyffsat less blir man på en dag men det är också kul. Gårdagen blev en lång dag. Efter att vi avslutat dagen i Nordvik så satt vi oss i bilen och körde till Ö-vik. Där vi gjorde ett studiebesök på Paradisbadet eller Paradiset dom det nu så fint heter. Chefen Göran bjöd på allt kan jag ju kort och gott säga. Super god middag, sköna bastusittningar med trevlig personal. Dessutom höll dom öppet en timme extra bara för vår skull, så inga köer eller jobbiga barn i äventyrsbadet. Fick även testa på att basta i en bastu som rymmer uppemot 130 pers som faktiskt bara tar 15 min att värme upp till 70 grader, coooolt ;) hehe

Ikväll blir det lugnt. Ska traska en sväng på stan och handla en middagsbit. 

 




Se så fint vi gjort !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hard work work!

2011-11-01 @ 20:53:00
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0