Väckarklockan

Ojoj, händer inte ofta att jag försover mig, men imorse så lyckades jag med det. Trodde att jag råkat sätta larmet på 06.30, men att jag i själva verket skulle upp 05.30. Men när jag kollade på mobilen tidigare i dag så stod den på 05.30, så jag måste helt enkelt ha slått av alarmet i sömnen. För jag vaknar av att jag får ett sms av Linda där hon skriver att hon är i busskuren (Hon skulle också lifta med Ronny till Byske) och då jävlar flög jag upp ur sängen. Ser att klockan är 06.24. Fan, skulle stå ute vid E4.an för 4 min sen. Ringer Ronny och snäll som han är så kommer han och hämtar mig på Sunnanå. Tack för det & vi kom faktiskt inte försent, viktigt att nämnas. Men ens dag blir alltid lite jobbigare när man haft en ovanlig morgon. Fick sova en timme längre men stressen tar som över. Fick oss en solig förmiddag men sen kom regnet. Och nu sitter jag inne och myser, känns skönt att jobba inne när det regnar för engångs skull. Efter jobbet kommer lillebror hit, vi ska bubbla, basta och duscha :) 

GURKAN ÄR UTE UR HUSET :D JALLA JALLA
Kan ha varit tack vare mig för att jag ringde och röstade på Christian.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jajamen jag har grymt skitiga kläder =)

2011-05-24 @ 10:21:26
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0