Dålig dag

Var på bio och såg nyaste Pirates, klart sevärd film. Men jag skulle inte rekommendera att fara på bio när man jobbat 12,5 timme samma dag. Höll bokstavligt talat på att somna inte bara en gång utan flera. Men lyckades hålla mig vaken och kunde halvhjärtat hänga med i handlingen. Men att jag ska se den igen är ett som är säkert. Tycker föresten att sjöjungfruar är läskiga nu.

Denna torsdag har inte riktigt varit på min sida. För det första har jag sovit mindre än 7,5 timmar = Trött. För det andra så har det regnat mest hela dagen & jag som jobbar utomhus= Inte ball. Sen slutar jag 16 på ena jobbet & börjar 16 på det andra. Låter ju helt omöjligt att hinna och det är det ju såklart. Har bil men kommer ändå någon min försent på badhuset. Men alla andra dagar i veckan så har Fredde & Görel varit här när jag kommit så dom har öppnat och tagit emot de första få kunderna. Men idag så var jag först tvungen att fara förbi på affärn och handla eftersom att jag inte hade med mig någon matlåda som jag haft tidigare dagar. Så jag kom cirka 16.10 till badhuset & vi öppnar 16. Ser då att det står typ 8 pers på bron och väntar. Förstår då att det är låst och att ingen annan personal är på plats. Har börsen och kortet för att ta mig in med mig. Men givetjävlavis så fungerar inte det?! Å så pinsamt. Alla trodde antagligen att jag först var försenad till jobbet och sen så kan jag inte öppna!!! Ringer till Peppe & både han och Görel var i Norsjö. Ringer till Fredde och hoppas för allt i världen att han ska svara, han brukar vara dålig på att ha med sig mobilen. Men efter, som det kändes då, 100 singnaler så får jag ett svar. Cirka 16.25 kommer han för att låsa upp. Som sagt inte riktigt min dag. Skulle inte förvåna mig om någon ramlar och slår sig eller något annat allvarligt inträffar. När jag slutar idag, kring 21, ska jag hem och sova, punkt slut.



En sådan där skulle jag kunna ta idag. Kanske två till och med.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh låter inte riktigt så roligt. Hoppas morgondagen blir bättre, kanske till och med bra =)

2011-05-19 @ 18:32:01
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0