Taken by A stranger

HALLÅÅÅÅÅ; det är tisdag idag. Jobbar till lunch imorgon & sedan är jag ledig i 5,5 dagar!!! Underbartjävlabra

Har egentligen inga större planer, men att bara vara ledig känns bara skönt. Sen att jag dessutom går på månadslön nu så är jag ju inte hemma och förlorar några slantar :) Ska nog en sväng till Hedfors & måla klart huset. Sen blir det fest, kanske sista festen på nyckel på några månader. Känns sådär, men kul ska vi då allt se till att ha.  

Minns inte sist jag hade en oplaneradkväll & det är vad jag har just nu. Funderar på att hoppa i duschen och sedan lägga mig i soffan slå på en film. Sen om jag somnar eller inte, spelar som ingen roll. Vädret passar dessutom perfekt till att inta soffläge. Så får det bli. Tjing.



- Falkträsket

 


Kommentarer
Postat av: Jesperanastasia

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2012-01-16 @ 11:03:34
URL: http://jesperanastasia.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0