Skola

Sitter på skolan & har kursen projekt & Arrangemang med finnen Jarkko. Vi har fått till uppgift att skriva en riskanalys om vårt projektarbete som vi ska genomföra. Jag har som projekt att utföra en simskola. Var av en vecka inomhus & en vecka utomhus på campingen i Byske. Har skrivit klart det som ska göras & nu skriver jag detta bara för att fördriva tid. Alla som vill får snacka med Jarkko för att få tips & råd, men jag känner att jag inte hunnit så långt så jag tänkte vänta med mitt samtal.

Slutar klockan 17.00 & då kommer jag bokstavligen att springa hem. (Körde bil till skolan, men den har mamma hämtat under dagen) Jag & Rebb ska träna Barbell klockan 18, därför jag har lite bråttom.

Är för övrigt grymt trött idag. Steg upp vid 05.15 idag för att skjutsa Lalla till flyget. Hann hem och sova någon timme men ändå. Tror jag sov lite oroligt. Kanske för att jag visste att det skulle bli jobbigt att säga hejdå till honom. Man vet ju aldrig när vi ses igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0