Så där ja



Har haft massage prov mellan 10.00-17.00 idag. Efter det fick jag detta intyg i min hand, så nu är jag en diplomerad massör. Känns ju också lite sjukt, men nog har man ändå hunnit lära sig en hel del nya grepp och teknik. Men att jobba som massör i framtiden är inget jag har tänkt satsa på. Men bra att kunna är det :)

Ja, som ni kanske förstår så har jag samlingsvecka denna vecka även nästa också. Så skola för full rulle, kan man säga. Men tack som fan så är det ändå hyffsat lugnt nu= Inget mer prov, ingen inlämning & ingen redovisning. Dessa två veckor kommer mest att handla om park, det vill säga beskärning, gräs & planteringsarbeten, sommarblommor & trädgårdmaskiner. Blir nog två härligaveckor & sedan börjar jag jobba på parkförvaltningen i Byske. Vem jag ska jobba med vet jag inte än, är rätt så nervös. Tycker att det är jätte synd att Carro & Anna inte kommer att jobba i sommar. Kommer att sakna er.

Ikväll blir det en härlig hemmakväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0