Pust

Mitt huvud känns tungt idag, oerhört tungt. Sov dåligt i natt med. Vaknade av att jag grät, men jag kan inte komma på vad jag drömt om. Tror jag är orolig över något, kan vara pengafrågan.

Gårkvällen var däremot kanon bra. Premiärdag för kubbspel för min del med Johanna. Linda & Carro! Dock så tror jag att jag inte vann en endaste match. Men i slutändan så spelar det ingen roll, bara i stundens heta ;)

Var på besök på Alhems kyrkogård igår, idag så har vi haft besök av en som är expert på lekparker, hur man besiktar dom. Eller ja, hon kanske är bra på att leka också, det vet jag inte :) Hur som haver så har vi varit till en lekpark och hon har berättat hur man ska tänka och visade lite redskap som man ska använda sig av när man besiktar en lekpark. En hel del som man ska tänka på.

Prov imorgon, så ikväll ska det pluggas. Hoppas på en tidig kväll också för det här håller inte. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0