Mamma

Förkrök hos Jannie & Linnea med Lisa, Emma, Anette & Julia! :) Hur trevligt som helst har jag haft i Umeå. Lärde brudarna "Skelleftetös hon kan..osv" snapslåten vi brukar köra med IBK. Och det blev en succé. Kan hända att det blev några fler shottar än vad jag brukar dricka. & idag mår jag bättre än vad jag förtjänar. Älskar att jag aldrig blir bakis nu för tiden. Helskumt eftersom att jag trots allt bara blir äldre och äldre.

Veronica Maggio på scen och hon var riktigt bra. MEN lyckade på något vis missa låtarna - jag kommer, 17 år & måndagsbarn. Dom tre låtar jag kan. Hahaa, typiskt.

Har tyvärr ingen kamera så kan inte bjuda på några bilder. En kamera är nog något jag måste investera inom en snarframtid.

Sitter hemma på Nyckelgatan & ska snart bege mig till mitt andra hem i Byske. Det är ju faktiskt alla mammorsdag idag. Och jag har ju faktiskt också en mamma. En oerhört bra sådan. För mig den bästa. Grattis på morsdag mamma! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0