Härlig torsdagskväll

Hade skola till 16.00 och sedan har jag traskat på stan till just före 17.00. Då möte jag upp Linderborgs dotra & hennes karl. Middag på kitchen iform av en toast med fetaost/oliver/rödlök. Väldigt gott & väldigt trevligt sällskap. Efter det traskade jag till 360 och där har jag befunnit mig i nästan 2 timmar. Var av träning 50%, dusch 25% och bastu 25% av dessa två timmar. Älskar att dom har bastu. Skönt avslut.

Nu är klockan inte ens halv nio och jag har som inga planer. Tänkt ta tag i några hushållssysslor, som att t.ex tvätta. Men då kom jag på att Lalla tog det sista tvättmedlet förra veckan. Attans. Får skjuta på det tills på lördag.

Tänkte visa två bilder på satebacken som jag brukar snacka om.


Till Nyckelgatan                                                  Från Nyckelgatan

Kan lova att jag inte cyklade upp för den idag efter att ha tränat. Kände att det räckte med ett träningspass idag. Gillar däremot på morgon när man ska ner för backen för då rullar man nästan till skolan :)

Härlig torsdagkväll har det varit. Tror att jag är extra glad för att det är helg imorgon!! & jag är ledig både lördag och söndag. Fest imorgonkväll med Idenäs & myskväll lördag. Sen kommer Lalla pojken hem (till Skellefteå) på lördag. Så då ska jag mysa med honom. Dock inte om han är brun eftersom att han varit i Turkland i en vecka. Ja, taggad till helg är ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0