De kommande dagarna

Snart är det helg igen! :)

En helg som kommer att spenderas med familjen i Hedfors. Ska måla om huset. Så vad tror ni att jag hoppas på? Megabra väder så att jag kan måla i en gammal bikini och få lite färg på min bleka kropp. Så det blir en lugn helg, kanske är lite sugen på fest men ack så skönt att bara ta det lugnt. Har en halvjobbig vecka framför mig som mest kommer att bestå av jobb & lite plugg.

Måndag: Första dagen på parken 07-16.00. Byske badhus 16-21.00. 

Tisdag: Parken 07 - 16.00. Byske badhus 16-21.00.

Onsdag: Parken 07-16.00. Byske badhus 16-21.00.

Torsdag: Parken 07-16. Byske badhus 16-21.00.

Fredag: Parken 07-16.00.

Ja, som sagt en hel del jobb. Så kommer inte att hinna träna eller umgås med någon vän :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0