Bergsbyglassen

Efter skolan idag så drog jag & några klasskamrater till Bergsbyn för att köpa glass. Kanske inte bästa glassvädret med tanke på regnet men gott var det. Sörlänningarna ville testa den omtalade glassen i Bergbyn. Men ska jag vara ärlig så var det första gången för mig också som jag testade att äta en glass därifrån. Och dessutom så måste jag erkänna att jag slängde bort ungefär 1/3 av glassen. Tror tametusan inte att det är så många som äter upp hela. Slängs nog tyvärr en hel del. Men nu har man testat det ialf.


Andreas                                                               Malin

Blev sedan avsläppt på skolan för att ta min cykel och cykla till Coop. Kände att jag behövde handla, vilket jag också gjort. Dock så glömmer jag alltid bort att jag cyklade till affärn. Kan lova att det blev en svettig hemfärd med två fulla kassar med mat & dylikt. Men nu är jag hemma. Och maten står på spisen.

FEST <---- ----->MYSKVÄLL. Jag & Carro strycker festen och kör en filmkväll istället. Måste säga att det kunde inte passa bättre. Är helt slut efter veckans plugg. Har tagit in en hel del så nu orkar jag inte tänka nå mer.

Ha en trevlig helg! :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0