Because you´re mine, I walk the line

Klockan är slagen midnatt. Och jag är såklart trött. Som vanligt, men det bästa är att ingen väckarklocka ska ställas idag, utan jag ska sova ut så länge jag behöver. När jag väl vaknat upp och känner mig pigg. Så ska jag packa ner partyoutfiten och ta mig 13 mil söderut, närmare bestämt Umeå. Yran & fest med goa vänner. Synd bara att vädret är som det är = boring. Man kan ju inte komma undan med att vädret påverkar en hel del. Framförallt humöret. Men även om det kommer att regna hela morgondagen så kommer jag ändå att njuta av helgen i Umeå tillsammans med FL-flickor. 

Denna fredagskväll har jag & Linda ägnat åt vårt hår. Hon har gjort blonda slingor och jag har färgat hela håret, pga hårutväxten. Har även hunnit se BB, & det är ju lite rörande nu måste jag säga. Missade dock sista kvarten så jag funderar stakt på att sitta uppe till typ 01.35, för det borde bli då som dom visar det jag missat. Härlig fredagskväll har det då definitivt varit :) 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0