Världens bästa AIK

Gårkvällen tillsammans med Malin, Anton & Linda var kanon trevlig. Saknar tiden då vi hängde jämt i Byske. Då var det inte mycket annat som skulle hinnas med, när man gjort sina läxor så hade man all tid i världen att umgås med vänner. Önskar att det vors så nu också. Hur som havar så ska det planeras in en helg med en tripp till Östersund för att hälsa på Malin, spana in hennes nyinköpta lägenhet och bara få se hur hon har det.

Vilken härlig vinnarsöndag det varit idag! Först en innebandyvinst med IBK med hela 8-1 & sedan en förbannat skön vinst för AIK, vilket innebär att dom gått vidare till semifinal och motståndet står Luleå för!! Vilka grismatcher vi har framför oss att se!! Måste på arenan och se någon match. Ett som är säkert.

Aja, ja vinst med 8-1. Jag gjorde inte ett endaste mål. Men jag tycker inte att jag förtjänade ett ändå så jag är inte deppig. Sara & Emma gjorde 3 mål var, vilket innebär att dom får dela på platsen som skyttedrottning. Väldigt rättvist, för dom är grymt duktiga båda två!

Som sagt, sista matchen för säsongen och just idag så känns det väldigt skönt. Vet att jag inte är ensam om att vara less. Men om fyra veckor så kommer jag säkert börja sakna innebandyn igen. Möte imorgon om den kommande säsongen. Sen ska planerna för avslutningsfesten tillsammans med herrlaget ta tags i.

Har som vanligt hängt på Nyckelgatan 52 idag. MEN haha, vi missade solsidan!! När vi trodde att klockan var 20.00 så var den visst 21.00, smarta vi är. Men då har jag nått att se imorgon! Har tre distansveckor framför mig. och det känns oerhört bra. Kan behöva lite sovmorgon. Vet inte hur det ser ut på jobbfronten under dessa veckor, så det kan hända att jag är ledig rätt så mycket = Ring mig om det händer något spännande. Har inte åkt skridskor än (skämmes) och att stå på brädan/skidorna vill jag alltid.

Nu måste jag sova. Har bokat in mig på två pass på 360 imorgon.


Givetvis så var det kortspelandet som distraherade oss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi kanske kan åka grills i veckan=)

2011-03-21 @ 00:06:16
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0