Hemma

När man sovit i en våningssäng (där uppe) så är det oerhört skönt att få komma hem och sova i sin egen säng. Men helgen i Kåbdalis har verkligen varit behövlig. Har sovit som aldrig förr, varit ute i det för det mesta fina vädret, lite färg i fejjset har man nog fått, åkt snowboard 2 dagar och givetvis kört skoter. Ångrade som fan att jag inte tog med min slalomutrustning. Var faktiskt inte så taggad på att åka snowboard efter första dagen, men härligt i backan har det varit. Anläggningen i Kåbdalis har utvecklats en hel del sen jag var där sist, det vill säga 05. Dom har bland annat byggt en sittlift. Storskillnad för oss som åker snowboard, slipper få ont på insida lår!!!








                                            

Sitter för tillfället i soffan med Lalla vid min sida. Han har kommit hiem fra Oslo. Mys :)

Jobbar 13-22 idag. Plus att det ska pluggas som fan. Bajs.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygga bilder och täckisar =)

Hur blir det på lördaa?

2011-03-09 @ 11:36:06
Postat av: Anonym

amen jäääää!

hörrö, när ska vi börja hänga på kraftladan, e ju som igång nu!

2011-03-09 @ 12:18:46
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0