Spring för livet

Sitter på jobbet, oerhört lugnt denna torsdagkväll, vad gör alla Byskebor? Djupvattenaerobics 19.30 är vad som gäller ikväll. Hoppas det kommer lika mycket folk som igår på vattengympan, gör som det hela mycket roligare, båda för mig som instruktör och alla deltagare. Annars så kommer jag att stanna i Byske hela natten. Åker till Hedfors imorgonbitti för att lasta massa ved som sedan ska fraktas till Rotegatan 7. Kände verkligen inte taggen men kunde inte säga nej när pappa frågade om jag kunde hjälpa till, blev ju bjuden på allt i fjällen så jag kände att jag måste ge något tillbaka. Spring för livet - Sara Varga. Grymt fin låt!  


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hade du sagt något tidigare hade jag kommit =)

2011-03-10 @ 19:06:50
Postat av: LD

Jag funderar på ett pass nästa vecka! Påminn mig nästa vecka! ,)

2011-03-10 @ 19:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0