Sov gott

Skön och halvseg söndag har det varit. Yes det blev en IBK seger helg! Yeah. Efter matchen så åkte jag & Lallsson hem och jag vinkade adjö till honom. Tack för några mysiga dagar pajken! Och sedan åkte jag, rebb & dj tillbaka till edda för att se Gamla stan förlora med 6-10. När vi kom efter 17 spelade minuter i första perioden så ledde Gamla med 4-0. Vad hände?

Sedan var det söndagsmat som skulle inhandlas, självklart. Tre kronor fick oss på besök. Är ju söndag idag så kortspel, solsidan & Big Brother är vad tiden har spenderats på. Älskar söndagar. Dock så vill jag inte att det ska bli måndag. Skolvecka och jag är långt ifrån taggad. Iallafall till morgondagen.

Sitter just nu och glor på Pretty women, men här kommer jag inte bli långvarig. Sängen väntar! Sov gott. 



En uppfriskande promenad i det fina vädret idag !

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söta ni är.

2011-03-14 @ 19:46:29
Postat av: Anonym

2011-03-14 @ 19:47:36
Postat av: Anonym

2011-03-14 @ 19:47:49
Postat av: Ulla

Vad söta ni är.

2011-03-14 @ 19:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0