Nu är det bara vinst som gäller.

Hallå vänner/familj/bekanta/främlingar :)

Jobbtimmarna på Edda igår gick som hyffsat fort. Jag hade turen att få jobba med två super trevliga töser vid namn Ellen & Eva. Det var rätt så bra med folk hela kvällen så det blev inte så långtråkigt. Behövde inte rädda någon heller, det var ju bra. Efter jobbet så åkte jag först hem till lägenheten för att fixa nå grejer, bland annat så skruvade jag ihop ett gulligt bord som jag köpt på hemtrevnad för presentkortet jag fick av mor & far i julklapp. Såg BB och åkte sedan till Byske. Idag så är det lördag och jag jobbar som vanligt på badhuset. Slutar 14.30, då åker jag på dirren till stan och vidare till Rebb för att såklart heja på vårt AIK. Har blivit så sjukt orättvist resultat mot Luleå så idag så är det inte mer än rätt är fjollorna åker på spö. Det är ju lite skrattretande att dom tror att dom är så bra. Luleå har bara vunnit på AIKs misstag, vad har dom själva åstadkommit med? Nada.

Aja, sedan är det kalas för kära Linda, ska slå in en fin present nu :) Sen är det party för hela slanten!
Ses på krogen, det vill säga Johanna i parken/station 8. Ha en trevlig helg people.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0