Men hejbara

Känns som att den här dagen bara har sprungit iväg. Rätt så händelserik och skön dag! Dagen började med att klockan ringde 08.15. Hade en hel del att packa eftersom att jag inte ska hem nå mer till lägenheten innan fredag då vi åker till fjällen (trodde jag då. Har än inte fått mina täckbyxor så jag måste tillbaka till stan imorgon igen) sedan så har jag hunnit städa & diska. Jag är ju en sån som vill att det ska vara snyggt och rent hemma innan jag far. Anledningen till detta är såklart att jag vill att det ska vara städat när jag kommer hem. Så att man slipper sucka det första man gör. Så jag var duktig och fixade det imorse. Detta har jag fått av mor min. Hon är likadan! Hur som helst så drog jag & Rebban till Sun Tan sen för att sola såklart. Kände att min vita hud behövde få sig nå färg, sagt och gjort. Åkte sedan vidare till 360. Rebbans premiärdag inne i deras lokaler och hon började med att köpa årskort. Snyggt tjejen ;) Jag fick som tack för att jag gjort min praktik hos dom ett 10 kort, så jag ska utnyttja det och sedan ska jag också bli medlem. Körde barbell och det kändes extra mycket idag. Kommer säkert att kännas imorgon med!! Snabb duschade och drog till Stigs för att träffa Aurora som är hemma från Östersund. Lisa, Alex & Melle var också där och käkade mat/fikade/snackade skit :) Åkte sedan till läggan, snörde in all min packning i bilen och gasade till Byske. Jobbat mellan 16-20. Följde sedan med Lillebror till Ug, Ja ungdomsgården för att spana in deras nya lokaler. Och träffa ugledarna :) Alltid lika kul att snacka gamla minnen! Nu sitter jag vid matbordet hemma på Rotegatan. Ska se BB avsnittet från igår och käka en semla. 

 Taggad!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0