Börjar som bli less vägen mellan skell & Byske

Ursäkta tjatet om täckbyxor men det är just på grund av dom som jag måste tillbaka till stan imorgon..igen. Hade inte fått nå bajsbrev från junkyard. Leveransen skulle ta 1-4 arbetsdagar. Beställde byxorna i söndag, så va fan!? Aja, annars ska det pluggas. Har en väldigt jobbig uppgift om organisation och ledarskap som måste lämnas in senast måndag. Och på måndag är jag fortfarande i fjällen så jag måste skriva klart och skicka in skiten imorgon. Skulle vara underbart skönt att få den bortgjord också. Då har jag bara kvar examinationen jag måste skriva för att bli klar simskolelärare.

Sen förhoppningsvis så ska det hinnas med en fika med Forsling & Mattsson :) Den förstnämnda är hemma från Luleå och den andra är hemma från Umeå. Det blir trevligt, sen gillar jag ju alltid att fika ;) Träna kommer jag inte att göra förren nästa vecka. Kommer att feta mig och lata mig som aldrig för de kommande 5 dagarna. Man blir inte direkt tränad av att stå på en snowboard eller sitta på en skoter :) Inte på min nivå iallafall !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0