Härliga söndag

Skön jävla vinst med 7-3 igår. Låg under med 0-2 efter första perioden men det kändes som aldrig farligt, för motståndarna var långt ifrån dom bästa vi mött. Men sen tog vi tag i målgörandet och det kunde lika gärna ha rasat in dubbelt så många mål från våra klubbor. Men att vi vann tycker jag räcker ! För alla andra blev det en segerfest igår, hade gärna varit med, men för mig blev det en skön hemmakväll, klagar inte på det faktiskt.

Har jobbat nästan 30 timmar denna vecka. Idag är det söndag och jag är ledig. Underbart. Ska bege mig till Eddahallen senare idag för att förhoppningsvis se herrarna ta 3 poäng på hemmaplan. Hoppas att det blir en IBK vinnar helg!

Och det var då ett jävla tjat om den här poöngligan. Ja Emma leder nu men jag är hack i häl. Om exakt en vecka så spelar vi vår sista match & då ska det levereras poöng från min klubba, känn pressen Stenman ;)

Ha en skön söndag, för det ska jag ha !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0